1,2,3,4,5,6

så du har jag gett banne mig på att börja blogga! har fått så mycket inspiration på sistonde då jag hunnit läsa en hel del söta människors bloggar! dock läser jag inte allför många bloggar, kissies blogg läser jag med skam men den är något jag faktiskt måste erkänna.. haha! sen läser jag de andra större + stureplansbloggarna och ibland natacha peyres. Haha blir ett heldags jobb att ta sig igenom alla dess bloggar. höhö! Vad läser ni för bloggar?

Ah nu sitter jag och kollar på ballar av stål. Toppen ballt program. ska ta fetta upp med lite kladdkaka, godis och te nu innan jag beger mig till sängen med matteböckerna.. omprov i matte imorgon förstår ni. Jag Gillar't inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0