HIDE AND SEEK

Upptäckte att det det går ju inte att trycka på bilderna som jag la upp precis.. vad är felet? :S Allt verkar krongligt.. Aja nu har jag skrivit klart mitt blogg inlägg till skolans blogg som nu ska läsas av massa andra länder ute i Europa.. hihi. Nu sitter jag med telefonen och har Christoffer på andra linjen. Älskar honom! Jag tror inte alla vet hur starkt man kan känna för en person, hur underbart det är att vara med den personen så mycket man kan. Vet att mina vänner klagar att jag bara har ögon för honom nu förtiden men så är kärleken. Men jag har blivit bättre på att träffa vännerna också :)
Nu ska jag dra mig mot teven och kolla på spårlös, en av de bästa programen just nu enligt mig!

d

Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0