Vem vinner årets paradise hotel

dd



Jag har precis som många andra hört att Jackie gått runt och sagt att hon har vunnit Paradise Hotel. Vilket jag nu trott länge också att hon kommer att göra. Meeen, tänk om inte. Tänk om det bara var för uppmärksamhet hon sagt det, det vore coolt för alla som skrytit om att dom "vet" att hon vinner, skulle nog få sig en chock då. Men ahh hon är ju kvar och hon är cool så hon har ganska stor chans att vinna. Jag tror personligen att det står mellan henne eller Kristoffer. Kristoffer för att han är en så otroligt bra spelare och Jackie för att hon stod mest ut i PH i år. Skön tjej. Cool grabb! Så vi får se ikväll alla lirare!...
Vem tror du vinner?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Är ganska säker på att Jackie vinner men precis som du skrev kan man få sig en chock ! :)

2010-02-02 @ 21:36:28
Postat av: chris

vet ej

2010-02-02 @ 21:55:42
Postat av: Theres Magmesjo

Jackie , borde vinna iallafall .

2010-02-02 @ 22:14:41
Postat av: twopiecesofus.blogg.se

Haha tack chris för din otroligt väl genom tänkta kommentar. Haha (min pojkvän). love you!

2010-02-02 @ 22:15:32
Postat av: chris

sluta klaga ja är jallafall aktiv inom din blogg ffs!(A)

2010-02-03 @ 17:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0