AVATAR LIKE AVATAR OR AVATAR?

Väntar på att maten ska bli klar. Jag och mamma har lagat ihop någon sorts gratäng som vi har från middagsfrid. Den ska bara stå inne i ugnen nu 5 min tror jag sen blir det käk. Muma.. Ikväll är det efterlyst. De är najs. De ska jag se! Ska också försöka få tag på Hanna som inte bloggat på.. jag vet inte vad.. år?! Hahaha nej men hon är inte lika taggad kompanjon. Visste ni att det fanns ett band som hette avatar? Jo många visste nog det, men inte jag. En snubbe i min klass hade iallafall ett armband med ordet "Avatar" och jag såg det och gick fram och sa "Ohh gud den är super bra i 3D".. Öhhhhhh ja , kan jag säga att det blev pinsam/utskrattad situation.. Hahah !

Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0