SNOW IS FALLING.

Ja så ja, nu har det bakats hemma hos mig så det är inte klokt! Bra blev det väl inte hellet, kakorna ser allt annat ut än vad de borde göra. Så det säger väl alla om hur bra det gick ? ..

Nu ligger jag och läser en tidning och äter godis, muma. Ska stanna hemma ikväll, tror jag, är otroligt trött! Oh gosh vad jag saknar min pojkvän dock, liksom hur lång tid har det gått sen sist... öh... 6 timmar... okej fan det va ju mycket! Nee nu får jag skärpa till mig. Jag har pyntat granen också! Gud vad duktig jag är, right ?:)

Nä men nu ska jag sluka in mig i kändisarnas värld i någon minut sen återgå till mitt liv och käka.

Kram
Caroline. ♥

Kommentarer
Postat av: S

Härligt! Du har skaffat blogg, kommer följa flitigt!:)

2009-12-20 @ 22:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0