REALLY HOPE YOU DO.

Så nu kom jag just hem till Christoffer igen. Jag, Christoffer och Samuel har varit och käkat och så fick jag mina naglar fixade nere vid hägernäs. Skit fint! Såg också Josefin när jag satt där men hon såg mig inte och det var inte direkt någon ide att springa ut i snöovädret för då hade mina vackra naglar kladdat ihop sig. ;)

Nu märkte jag att min homie Hanna inte skrivit något i bloggen än, vad är det för stil ? Haha..Nej men jag tycker vi ska få ta del av hennes liv också, right ? :) Världens sötaste och finaste Hanna :)

Nu ska vi 3 slöa titta lite på tv, sedan ska vi dra ner till gymmet och träna (typ..) och bäst av allt! De har bastu!! :) Toppen! Ikväll blire antagligen bowling faktiskt, sedan film och myspys!

Kram
Caroline. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0