ANOTHER DAY.

Vaknade precis av att pojkvännen snarkade... haha! Nu ska jag bara proppa i mig frukost sen ska jag hoppas i mina gympadojjor och spela tennis, såg att Hanna också skulle det :).

Vet inte riktigt vad jag ska göra sen men jag tror jag drar hem för jag har inte varit hemma på hela helgen i princip och mamma ville att vi skulle julbaka, så varför inte ? låter kul tycker jag iallafall :).

Nu luktar det matos.. det luktar... ägg och bacon! Det är Christoffer som lagar, hihi! Gulligull! Jappp... Upptäckte nu också precis att jag i det hela suttit och proppat i mig resterna från igår ikväll... chips och skumtomtar, frääscht såhär på morgonen, verkligen... Testade en ny smak på chipsen dock, ehh.. sourcream bearnaise chips hette de visst. Smakade inte bearnaise speciellt mycket... så ah.

Kram
Caroline.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0